Gwarancja
Warunki udzielania gwarancji:
- Wizyty kontrolne co najmniej raz na 6 miesięcy lub według indywidualnie ustalonego harmonogramu - planu leczenia
- Przestrzeganie zaleceń i wskazań lekarza i higienistek
- Zabiegi higienizacyjne przynajmniej raz na pół roku lub wg indywidualnie ustalonego harmonogramu
Czas trwania gwarancji
- Wypełnienie 1 rok
- Protezy ruchome 1 rok
- Prace protetyczne stałe (korony, mosty, inlay/onlay) 2 lata
- Elementy aparatu ruchomego i aparaty ruchome / szyny 1 miesiąc
- Jeśli pacjent w momencie oddawania pracy protetycznej będzie posiadał inne braki zębowe, lub wadę zgryzu, które zalecono uzupełnić/wyleczyć wówczas gwarancja zostaje skrócona do 6 miesięcy
Gwarancja nie obejmuje
- Prac przy których Pacjent został poinformowany o ograniczonej gwarancji lub jej braku
- Wypełnień, przy nadmiernych obciążeniach wynikających m.in. z braków zębowych czy
bruksizmu - Koron i mostów tymczasowych
- Wszelkich napraw protetycznych z wyjątkiem napraw gwarancyjnych
- Protez natychmiastowych
- Uzupełniania płyt protezy wynikającego z zaniku podłoża
- Elementów metalowych przeginanych i odkształcanych przez Pacjenta w protezach szkieletowych i osiadających
Gwarancji nie podlegają uszkodzenia wynikające z
- Niedostatecznej higieny jamy ustnej
- Nieszczęśliwych wypadków lub uszkodzeń mechanicznych
- Istniejącej choroby lub schorzenia mających niekorzystny wpływ na stan uzębienia jamy ustnej Pacjenta
- Naturalnych procesów starzenia się organizmu (w tym zaniku kości, podłoża protetycznego)
- Zmian zapalnych w przyzębiu (np. paradontoza)
- Użytkowania pracy protetycznej oraz aparatów retencyjnych w sposób inny niż zalecony przez lekarza
- Napraw prac protetycznych dokonanych w innych placówkach, samodzielnie przez pacjenta lub inne nieupoważnione osoby
W przypadku zaistnienia wady lub dolegliwości, będącej wynikiem leczenia stomatologicznego, pacjent zobowiązany jest do zgłoszenia się do lekarza prowadzącego w terminie do 2 tygodni od wystąpienia problemu.